.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي طرح ضربتي كنترل ميوه و تره‌بار در گيلان

رئيس سازمان بازرگاني گيلان از اجراي طرح ضربتي كنترل ميوه و تره‌بار در سطح استان خبر داد.

به گزارش فارس ، سياوش اميني پيش از ظهر امروز در جلسه بازرگاني استان با اشاره به روند غير طبيعي افزايش قيمت انواع ميوه به ويژه ميوه‌هاي وارداتي در گيلان افزود: با توجه به حساسيت موجود در اين زمينه و با هدف تشديد نظارت بر عملكرد واحدهاي توزيعي عمده و خرده فروشي و برخورد با تخلف‌هاي احتمالي، طرح ضربتي كنترل قيمت ميوه و تره‌بار از امروز در گيلان اجرا مي‌شود.
وي بهره‌گيري از ظرفيت بازرسي اصناف در سطوح عمده و خرده فروشي را ضروري خواند و تصريح كرد: راه‌اندازي مراكز بازرسي در مجامع امور صنفي، به كارگيري بازرسان جديد در كنار ديگر بازرسان و پرسنل اداره‌ها از جمله اقدام‌هاي ضربتي كنترل ميوه است.
اميني حضور مشهود بازرسان در سطح بازار ميادين توزيع ميوه و فعال كردن بيش از پيش ستادهاي خبري در دريافت شكايت‌ها و گزارش‌هاي مردم و نيز كاهش زمان رسيدگي به شكايت‌ها در اين زمينه را از ديگر اقدام‌هاي طرح ضربتي عنوان كرد.
رئيس سازمان بازرگاني گيلان اظهار داشت: در اين طرح از توان ويژه ناظران افتخاري استفاده و با اعضاي هيئت‌هاي بدوي و تجديد نظر رسيدگي به تخلف‌هاي صنفي و اداره‌هاي تعزيرات حكومتي براي رسيدگي سريع به پرونده‌هاي متشكله هماهنگي شده است.
وي شناسايي عوامل و مبادي خريد و فروش ميوه وارداتي نظير پرتقال، سيب، موز، انگور، آناناس و ... را از اهداف طرح مذكور عنوان كرد و افزود: بررسي فاكتورهاي خريد و فروش و رعايت درصدهاي قانوني سود از ديگر اهداف مهم بازرسي و نظارت در اجراي طرح ضربتي كنترل ميوه و تره‌بار است.
رئيس سازمان بازرگاني گيلان خاطرنشان كرد: در راستاي اين طرح بازرسان در ميادين ميوه و تره‌بار و همچنين بازارهاي عرضه مستقيم ميوه، بازار مركزي شهر، انبار و سردخانه ميوه حضوري فعال و گسترده دارند.
وي ممانعت از افزايش بي‌رويه و خودسرانه قيمت ميوه و صيفي‌جات را مهم خواند و بر ضرورت تشديد نظارت بر عملكرد واحدهاي توزيعي عمده و خرده فروشي و برخورد قاطعانه با تخلف‌هاي احتمالي تاكيد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.